Avsnitt 237 · 2024-01-11 · Klipp från: 25:08

Branschens vassaste framtidsspaningar för 2024

Men jag tror inte att användarna kommer försvinna så snabbt. Det kommer självdö. Det här är liksom 20-talets myspace. Användarna kommer sakteliga av flera skäl börja lämna Twitter X för att det är för tråkigt, därför att det är för politiserat, därför att det är för få användare, för mycket troll. Ja du vet, det finns massor med skäl till varför man slutar använda Twitter X. Så att Twitter X kommer ha ekonomiska