Branschens vassaste framtidsspaningar för 2024
sakteliga av flera skäl börja lämna Twitter X för att det är för tråkigt, därför att det är för politiserat, därför att det är för få användare, för mycket troll. Ja du vet, det finns massor med skäl till varför man slutar använda Twitter X. Så att Twitter X kommer ha ekonomiska problem under nästa år, eller i år det är ju självskrivet. Så då är frågan, vad händer då? Vem tar över Twitter X?